HomeCases ❱ Synchronisatie van voorraad, webshop en CRM

Voorraad en prijzen synchronisatie

Synchronisatie van voorraad, webshop en CRM

Een bedrijf dat pc-hardware assembleert, koopt onderdelen in bij tientallen leveranciers tegen dagprijzen.

Ondertussen maken buitendienst medewerkers dagelijks individuele afspraken met klanten over aantallen en kortingen.

Het bedrijf had een nieuw e-commerce platform geïmplementeerd waarmee verschillende webshops zijn ingericht.

Het was nu onmogelijk geworden om voorraadinformatie, klantgegevens en verkoopprijzen nog langer via Excel in alle processen up-to-date te houden.

Wij ontwikkelden een centrale applicatie die de informatie in de webshops, financiële software en het CRM-systeem real-time synchroniseert.

De software monitort wijzigingen en transformeert deze naar updates in alle systemen.

Tijdens de synchronisatie past de software belangrijke businessrules toe voor het berekenen van cijfers en het toepassen van standaardwaardes.

Alle businessrules zijn geparametriseerd en door applicatiebeheerders in te stellen.

Je vraag of bericht

 Je gegevens zijn veilig en worden alleen gebruikt om je vraag te beantwoorden.

Referenties

De software heeft een enorm effect gehad op ons bedrijf: onze administratieve processen zijn verkort van 4 dagen naar 1,5 dag.

Vooraf vroeg ik me af of een relatief 'klein' softwarebedrijf misschien onervaren zou zijn. Maar VAART is professioneel, flexibel, kwalitatief goed en prettig in de omgang.

~ Maartje Guikers, Moekes Maaltijd B.V.

VAART is flexibel, biedt snelle service en is ontzettend oplossingsgericht. Ik ben heel erg tevreden over de manier waarop ze meedenken en adviseren.

~ Jules Liebregts, GWS Data B.V.

Onze klanten geven VAART software een 4.5/5 (4 beoordelingen)