HomeOver ons ❱ Klantonderzoek

Klantonderzoek dienstverlening

We vragen onze klanten regelmatig om onze dienstverlening te beoordelen. Dat doen we na grote opleveringen en minstens één keer per jaar bij onderhoudswerk.

De resultaten gebruiken we om ons werk te verbeteren.

Behalve een aantal open vragen bestaat de evaluatie uit een cijferlijst met de volgende onderwerpen:

  • De kwaliteit van het opgeleverde werk
  • De algemene prijs/kwaliteit verhouding
  • De snelheid van behandelen/opleveren wijzigingen
  • De samenwerking met de teamleden
  • De manier waarop VAART meedenkt en adviseert

In 2017 gaven klanten ons hiervoor gemiddeld een 9,1.

Klanten over ons

De software heeft een enorm effect gehad op ons bedrijf: onze administratieve processen zijn verkort van 4 dagen naar 1,5 dag.

Vooraf vroeg ik me af of een relatief 'klein' softwarebedrijf misschien onervaren zou zijn. Maar VAART is professioneel, flexibel, kwalitatief goed en prettig in de omgang.

~ M. Guikers, heeft software laten maken voor Moekes Maaltijd B.V.

VAART is flexibel, biedt snelle service en is ontzettend oplossingsgericht. Ik ben heel erg tevreden over de manier waarop ze meedenken en adviseren.

~ J. Liebregts, heeft software laten maken voor GWS Data B.V.

Bezoekadres: Kanaalweg 18-G 3526KL Utrecht (Smart Business Park)

Wat kost maatwerk software?

Kwaliteit in software

Met ons werken?

Algemene Voorwaarden

Onze klanten geven VAART software een 4.5/5 (4 beoordelingen)