HomeWie zijn wij ❱ Klantonderzoek

Klantonderzoek dienstverlening

In 2017 gaven klanten ons gemiddeld een 9,1.

We vragen onze klanten regelmatig om onze dienstverlening te beoordelen. Dat doen we na grote opleveringen en minstens één keer per jaar bij onderhoudswerk.

De resultaten gebruiken we om ons werk te verbeteren.

Naast een aantal open vragen bestaat de evaluatie uit een cijferlijst met de volgende onderwerpen:

  • De kwaliteit van het opgeleverde werk
  • De algemene prijs/kwaliteit verhouding
  • De snelheid van behandelen/opleveren wijzigingen
  • De samenwerking met de teamleden
  • De manier waarop VAART meedenkt en adviseert

Referenties

De software heeft een enorm effect gehad op ons bedrijf: onze administratieve processen zijn verkort van 4 dagen naar 1,5 dag.

Vooraf vroeg ik me af of een relatief 'klein' softwarebedrijf misschien onervaren zou zijn. Maar VAART is professioneel, flexibel, kwalitatief goed en prettig in de omgang.

~ Maartje Guikers, Moekes Maaltijd B.V.

VAART is flexibel, biedt snelle service en is ontzettend oplossingsgericht. Ik ben heel erg tevreden over de manier waarop ze meedenken en adviseren.

~ Jules Liebregts, GWS Data B.V.

Onze klanten geven VAART software een 4.5/5 (4 beoordelingen)