HomeOver ons ❱ Klantonderzoek

Klantonderzoek dienstverlening

In 2017 gaven klanten ons gemiddeld een 9,1.

We vragen onze klanten regelmatig om onze dienstverlening te beoordelen. Dat doen we na grote opleveringen en minstens één keer per jaar bij onderhoudswerk.

De resultaten gebruiken we om ons werk te verbeteren.

Naast een aantal open vragen bestaat de evaluatie uit een cijferlijst met de volgende onderwerpen:

  • De kwaliteit van het opgeleverde werk
  • De algemene prijs/kwaliteit verhouding
  • De snelheid van behandelen/opleveren wijzigingen
  • De samenwerking met de teamleden
  • De manier waarop VAART meedenkt en adviseert

"Vooraf vroeg ik me af of een relatief 'klein' softwarebedrijf misschien onervaren zou zijn. Maar VAART is professioneel, flexibel, kwalitatief goed en prettig in de omgang.

De software heeft een enorm effect gehad op ons bedrijf: onze administratieve processen zijn verkort van ruim 4 dagen naar een halve dag."

~ Maartje Guikers, Moekes Maaltijd B.V.

"Een mogelijk nadeel van één team is dat je afhankelijk kunt worden van de beschikbaarheid. Maar VAART is flexibel, biedt snelle service en is ontzettend oplossingsgericht.

Ik ben heel erg tevreden over de manier waarop ze meedenken en adviseren."

~ Jules Liebregts, GWS Data B.V.

Is jouw onderneming Excel ontgroeid?

De voor- en nadelen van ons webapplicatie platform

Contact

  • Kanaalweg 18-G
  • 3526KL Utrecht
  • BTW: NL.108886888.B01
  • KvK: 30187211