030 320 0450

HomeCases ❱ Bestellingen automatisch omgezet naar werktaken in Outlook agenda

Bestellingen automatisch omgezet naar werktaken in Outlook agenda

Een tapijtspecialist benaderde ons met de vraag:

"Onze bestellingen worden verwerkt in de orderadministratie maar worden daarna handmatig ingepland. Dit is repeterend werk dat veel tijd kost en fouten oplevert."

We maakten een tool die nieuwe bestellingen direct vertaalt naar taken in Outlook agenda's van medewerkers.

Bij binnenkomst van een order worden nu de juiste werkzaamheden automatisch en optimaal ingepland in de agenda.

Achtergrond

Dit is een Outlook add-in die onzichtbaar zijn werk doet op een centrale computer in het bedrijf. De applicatie ziet het meteen als er een nieuwe order is aangemaakt en start vervolgens met de verwerking.

Op basis van productdetails in de order, selecteert de applicatie automatisch geschikte medewerkers.

Hun taken worden ingepland in beschikbare tijdsblokken, in de juiste volgorde en met de tijdsduur die per taak is ingesteld.

Alle informatie die de software nodig heeft voor deze beslissingen, kan door het bedrijf zelf worden aangepast.

Gerelateerde berichten


De grenzen van Excel bereikt?

Zet vandaag de juiste stap en werk morgen sneller, beter en slimmer.

Mail ons